2008-12-10
 23:11:05

10 december, 2008! (2)


Detta jävla väder, fan! Det är ju svin kallt ute.. Jag kom in för en stund sen efter att ha följt dennis en bit och mött Andre och hans hund och gått en promenad. Mina händer var svin kalla när jag kom in och samma sak med näsan. haha.. nu har händerna börjat bli lite varma igen och näsan med. men jag sitter och skakar för att det är så kallt. Ändå är elementen på och fönstrerna stänga, varför så jäklans kallt då för? :S Men lika bra att vänja sig, det kommer väl vara sånt här väder ett tag nu.. fyfan...

Idag har jag inte fått gjort nästan något av vad som var viktigt att jag gjorde! fan alltså.. fick bara rensat min dator.. blev ingen matte gjord, ingen bokrecension, ingen städning av rummet och inget jobb med remixen.. fan jag är så jävla kass.. rensningen av dator tog ett litet tag, ville ju spara några bilder som jag fick skicka över till min macbook.. men jag blev färdiga.. men datorn e fortfarande lika seg, men jag hade en jävlar massa onödiga bilder alltså. nu är dom borta iaf!

Dennis kom hit en stund på kvällen, var längesen vi träffades så det var väl trevligt. men han fick stå ut med mitt jobbiga humör, övertrött och överenergisk! haha. då är jag inte att leka med xD hahaha... eller vad säger du dennis? x)

Nu ska jag spela lite, för att njuta lite..orkar inte en massa jobb.. idag har fått bli en slapp dag hemma ensam typ.. förutom när dennis var här.. är gott med sådana dagar lite då och då eftersom jag oftast gör något Varje dag.
Imorgon blire skola, gym och sen ingen aning? haha.. något kommer jag säkert på. har ju faktiskt en del att fixa ifall det skulle bli så att ingen kan/vill göra något.

Ha det. kyss!'

Elin är en utav dom sötaste ungarna på jorden (:

Sånt som det inte finns någon kategori för / 5 kommentarer


Dennis

Du var en aning överenergisk :) men har känt dig rätt länge så är van ;)


Yusra

Jag vet en sak du kan göra.... Gissa vad


Mikaela

Jo yusra jag vet. Men jag hann inte idag heller.



PUBLICERAT: 2008-12-11, 19:36:02 | URL: http://mikaaelajacobsson.blogg.se/
Yusra

Hann och hann jag är trött på att du inte har "tid" hela tiden gör tid


Mikaela

Har jag inte tid så kan jag ju inte göra tid :S ?

Men jessica frågade om vi skulle göra nåt idag ? :D då kan du ju få den.



PUBLICERAT: 2008-12-12, 11:54:19 | URL: http://mikaaelajacobsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: