2008-12-10
 17:40:36

10 december, 2008!

Hallåå =)

Vad gör ni? Hoppas något kul, fast ni läser ju min blogg just nu så antagligen inte..  men men.. Själv skriver jag här när jag egentligen har en massa annat som jag behöver göra. Remixen behöver bli färdig, matte behöver pluggas, datorn behöver rensas, jag behöver äta och det finns så mycket mycket mer. Lite tråkigt att sitta här och rabbla upp allt, då får jag bara ännu mer dåligt samvete över att jag gör detta istället för de.

Fast nu var maten färdig så jag sitter här och äter medans jag skriver, pyttepanna med rödbetor. jag orkade tyvärr inte steka ett ägg så denna gången fick bli utan det, inte en hel fullständig pyttepanna måltid helt enkelt! xD

Idag gymmade jag med Camilla och det var jävligt skönt, har latat sen förra önsdagen.. så kände mig duktig igen! en fin känsla. Idag har jag vart riktigt trött men ändå pigg på samma gång. men jag har typ skrattat en hel del idag.. Jag och Andre satt och skratta som fan på musiklektionen då vi egentligen inte gjorde någonting vettigt förutom dom första 20 minutrarna ^^ haha.

Nej nu måste jag gå och göra något vettigt. antingen matte eller remixen..eller rensa datorn, vilket måste göras! fy o bajs. byebye!
Pusssssss <3

Söta johan får stå för bilden idag xD (L)





Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


camilla

det är kul och läsa din blogg :D



PUBLICERAT: 2008-12-10, 23:05:16 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/
Alina

Godnatt! :)



PUBLICERAT: 2008-12-10, 23:09:01 | URL: http://emmiealina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: