2008-12-11
 23:51:26

11 december, 2008!

Godnatt på er! Jag ska lägga mig nu och smsa med andre lite :)
Jag borde dock pluggat lite mer idag alltså.. eller ah mer.. jag pluggade inte alls så borde dock ha BÖRJAT plugga! Jag sa till Linus (min mattelärare) att jag kunde göra provet imorgon, för jag tänkte att jag kunde ha pluggat nu under dagen men det hann jag inte med nej.. fan.. hoppas provet går bra imon bara!

Imorgon börjar jag och larsson jobba! ska möta dom klockan 2 och jobba till 18:30. Ska jobba hela helgen =/ Men sen är vi lediga till nästa fredag igen. Så det blir lite skönt. :)

Ha det!

Det går tyvärr inte att ladda upp bilder... jag som hade tänkt ladda upp andres vackra hand, som jag hade målat/skrivit på ^^ haha..


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: