2008-12-17
 07:43:26

17 december, 2008!

Godmorgon.

Jag vaknade för tjugo minuter sen och har duschat. Har precis klätt på mig så nu ska jag torka håret och sminka mig sen är jag färdig. ska försöka hinna att äta frukost oxå för jag e riktigt jävla hungrig. Igår blev det bara pommes till middag och lunch.. Eftersom vi var i studion hela dagen, möttes halv nio på morgonen i skolan och tog sällskap till Brewhouse. Vi skulle spela in The River. Camilla skulle sjunga, Andre spela piano, Kigge skulle spela akustiskgitarr, jonathan - bas, Linus - el-gitarr, Adam på synth och Pontus på trummor =) Det gick som det gick. vi började med att rigga upp allting , jag och mikael var producenter och skulle fixa så att allting var i ordning så att alla skötte sig och kolla så det inte blev kaos av allting. Det gick väl bra. Sen fastnade vi för att ingenting i sångbåset som skulle funka funkade inte. Och lite annat.. tog typ en-två timmar innan daniel kom och hjälpte oss xD Men han kom till slut coh då löste det sig sen började vi spela in, jag satt vid mixerbordet och fick skit när människor gjorde fel för att dom inte kan stå för sina misstag själva. Fick gå därifrån tillslit för mitt tålamod var på NOLL! Jag hade världens huvudvärk och mådde så jävla dåligt och då orkar jag inte ta skit från andra för saker jag inte ens gjort. Men jag satte mig sen igen och då gick det bättre och vi fick en bra grundtagning. Sen fick alla gå och sångarna skulle stanna och lägga stämmor men det var bara Sandra som hann sen fick vi gå, klockan var ju redan 9 så vi fick ge oss :) Men dagen var rolig, men jävligt jobbig och energikrävande.

Men nu ska jag gååååååå :) måååste ju fixa ansiktet och håret innan Andre kommer så att vi kan gå. usch på historia!! fyyyyy...

Ha en bra onsdag.

En gammal bild på mig och Jessica, bilden är ifrån när vi var påväg upp till stockholm för att se KellyClarkson.
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: