2008-12-18
 14:03:40

18 december, 2008!

Har historia lektion, så jävla segt.. kollar på en dålig jävla film om julgrejer.. skits saker. ta mig härifrån!

Efter historian slutar vi, då klockan kommer vara 3 antagligen. Då ska jag gymma med Julia. Det behövs! Har inte gymmat på en vecka.. måste sluta slöa. Efter gymmet ska jag hem och städa mitt rum och duscha.. et e tårkigt att städa men det måste göras =(

Idag började vi nio i skolan, då hade vi musik med Daniel, först kollade vi på en film på ett band som repade. sen skulle vi dela upp oss två och två och göra en låt p. vi fick tjugo minuter på oss. Jag var med Camilla och låten blev så otrolgit bra alltså xD haha..
Efter musiken ahde vi  bamba och sen matte. och nu historia, mer än det har inte hänt idag.

Jag och Camilla ska jobba hela helgen,  kommer bli jobbigt. men det e värt pengarna! 97 kronor i timmen =) yeaaah! På fredagen ska vi hem till jOhan och det kommer bli kul, tror och hoppas jag! :D

Nu får jag hänga med i filmen. Puss!


Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Jennie

Vart ska du jobba?? Dom på Eriksberg vill att du hör av dig själv till dom efter jul om du ville jobba där... Jag kan inget göra, eftersom jag hade sagt att Matilda ville jobba, men aldrig kom när hon skulle... Pinsamt för mig... :( Kraaam



PUBLICERAT: 2008-12-20, 10:32:42 | URL: http://jenb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: