2008-12-20
 22:43:48

20 december, 2008!

Hejsan,  jag sitter nu här hemma framför datorn. Seg som fan i huvudet och ont i typ hela kroppen. Snart ska jag ta och äta något och dricka ett stort glas med mjölk. fan vad gott det ska bli! =)

Blev ingen städning i torsdags nej. det orkade jag inte.. i fredags var det avslutning i skolan. började med matte klockan halv nio och sen hade vi en liten julavslutningsgrejs i konserthallen. Frida och Joona spelade två julsånger för oss, och sen gick nåra i min klass upp på scenen, inklusive jag och sjöng lite. mest på skoj.. så vi skämde ut oss xD När allting var slut åkte jag och Andre hem till mig, sen typ direkt hem till min mormor, jag skulla fixa lite grejs men nej jag har otur så det funkade inte! så hade slösat massa tid där så jag fick snabba mig hem och hämta jobbarjackan och vantar och så följde söta Andre mig till spårvagnen och vad han gjorde sen vet jag inte men jag åkte iaf till jobbet och jobbade till halv 7! då åkte jag och Camilla hem till mig och jag packade lite snabbt och hämtade pengar. sen åkte vi hem till johan och mötte michaela. vi fixade lite hemma hos johan och när johan kom hem från jobbet så "överraskade" vi honom =) Hoppas han blev glad iaf! En liten sen födelsedagsöverraskning x) Så vi var hemma hos johan hela fredagen och hade det trevligt. vissa var trevligare än andra tyvärr.. men jag hade dock jäkligt kul :) somnade inte förräns runt 7 på morgonen! och klockan tio fick jag gå upp och göra mig iordning för skulle ta bussen tjugo i elva. Skulle ju jobba! typiskt.. haha.. så idag har jag jobbat med camilla i 6,5 timmar! har vart heeeelt dööööd och inte på humör xD men det var ändå hyfsat lugnt (:

Efter jobbet åkte jag hem till min mormor för att äta julmiddag med familjen och släktingar.. Elin var där! blev överraskad och jätteglad när jag såg henne när jag kom innanför dörren :) hon är så underbart söt! (: <3

Nu är jag jättetrött så ska se om jag kan tanka hem nåt avsnitt får någon serie jag kan börja följa. hittar jag inget intressant så går jag väl och lägger mig. Godnajt! Hoppas ni har en trevlig lördagskväll!

Min underbara kusinvitamin JasminJohansson var också hemme hos min mormor! <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: