2008-12-04
 01:01:00

3 december, 2008!

HejsanSvejsan.

Jag åt nyss pommesfrites med korv, mamma lyckades bränna mina pommes först så hon fick göra nya, men jag åt de brända så gott det gick ändå så jag åt dubbelt så mkt än vad som behövde och vad jag borde.. fy skäms på mig själv! har bara ätit skit mat idag, tre korvar med bröd tidagare idag och sen äta pommes med korv klockan 12 på kvällen , intenyttigt kanske!

Men har ändå vart ganska duktig idag, blev gym idag :) hade inte gymmat sen i fredags sist, men var ju och simma i måndags så det räknas ju ändå lite som träning x) eller vad säger ni? Lite duktig är jag dock!

Idag har vart en trevlig dag, ganska stressig men kvällen var oerhört rolig och trevlig. Spenderade den med trevliga August och Andre. Två mycket snälla, trevliga och roliga killar! (: tack för att ni hängde med ikväll, hoppas ni hade kul =D det hade då jag iallafall. haha.

Har typ fått åka fram och tillbaka mellan stan och hemmet idag, ganska jobbigt och tråkigt att åka spårvagn faktiskt . men hade Andre med mig en gång av gångerna, trevligt med sällskap som jag sagt innan. Andre är en snäll pöjk x) hah.. På kvällen var jag på Teater med Andre och August. 320 kg buskis xD Var faktiskt svin kul. trodde det skulle vara nåt fattigt men det var riktigt bra.

Min tisdag, gårdagen... var soft och trevlig var med johan och andre en stund efter skolan och sen drog johan och då var jag och andre hemma hos mig och kollade tv hela kvällen, ointressant information! hehe..

Nu ska jag snacka med Andre på msn en stund och sen sooooooova. börjar tjugo i tio imon. har vart gött med sovmorgon hela veckan! veckan har gått så otroligt snabbt bara.. känns lite jobbigt ibland att tiden ska gå så snabbt. försöker utnyttja mina dagar så mycket jag kan, försöker göra så mkt olika saker och så varje dag. någon som vill hitta på nåt någon dag så är det bara att höra av er. hejdå

(:


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: