2008-12-04
 21:40:08

4 november, 2008!

TjabbaTjena.

Just nu tar jag det lugnt, mike är här och han sitter vid min dator och spelar. Jag sitter då vid min bärbara och vid brist på saker att kolla/göra på internet så tänkte jag skriva ett blogginlägg. vet inte vad jag ska skriva om men får väl skrapa ihop nåt.. ointressant eller intressant det får ni själva bestämma.

Det är den 4 december idag redan, imorgon är det dags för den 5 december och det är ingen vanlig dag för det är JOHAN OLENIUSSONS födelsedag! Världens sjukaste snubbe, men ändå så jävla skön.

Idag vare skola, börja tio i tio med gehör och musiklära, sen lunch och sen matte i en timme. sen slutade vi. så jag och andre åkte hem till mig :)

Nu ska jag dra mig, skriver ett inlägg sen :)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Anonym

jessica va lätt ballast på bilden :D haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: