2008-12-05
 14:22:36

5 december, 2008!

Hejsvejs.

Dagen har vart ganska softa faktiskt, fast den började med att jag försov mig och kom en timme försent . Hade en kvarts engelska och sen skulle jag och larsson till Klarebergsskolan i kärra. tråkigt som dom andra skolorna jag vart på. När vi kom tillbaka till skolan hade Stina (datorkunskapsläraren) lagt undan mat för oss, det var skit gott! Jag var svin hungrig och hade allt velat ha mera. men fick äta en massa knäckemackor istället ^^  Sen klockan ett har jag suttit i vårat klassrum och kollat på one tree hill. så underbart bra! <3 ska man behöva vänta as länge på nästa nu, fan! detta sista avsnittet ja såg nu var skit bra! älskaaaaar ! <3 (:

Klockan tre ska jag ha sång, och en stund efter det ska jag och larsson till Partille (: ska bli en soft kväll, idol och film! :) barnvakter..

Puss på rumpan, ha det så skoj ikväll! :)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Dennis

vrf skulle ni till min hemORT? :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: