2008-12-08
 00:21:49

7 december, 2008!

hejsan. idag är det söndag, söndagar är slappdagar och idag har vart en RIKTIG jävla slappdag! Men så otroligt mysig och skön. Slappade ju inte ensam som tur var :)

Igår var jag på Rocka fett med Andre och Camilla. Dennis såg vi där litegranna.. Camilla drog mellan åtta-nio men jag och Andre stannade tills det slutade, och det var väl runt tolv tiden. Mamma och pappa var ute så jag frågade andre om han ville hänga med hem till mig, för jag ville då inte vara ensam hemma. så han hängde med mig hem. trevligttrevligt! vi satt och snackade till klockan fyra då mamma och pappa kom hem och då kom vi fram till att Andre likaväl kunde sova över här. så det gjorde han och vi somnade inte förräns klockan sju. vaknade runt nio igen, fortfarande svin trött men kunde fan inte somna om.. men tillslut somnade jag och vaknade igen klockan elva av att min mobil ringde, var såklart min kusin som ville prata strunt xD

Så idag har jag och andre bara legat och slappat i min säng och vart svin trötta..eller jag har då vart riktigt trött! vet inte med Andre men lite trött måste han ha varit för han sov ju lika lite som mig. men det har vart en mysig dag! vi somnade lite till och från här på dagen men jag är fortfarande riktigt trött så jag ska nog gå och sova nu alldeles strax .

Tack för en trevlig natt och dag andre! :) <3

Godnatt söta människor (:

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: