2008-12-08
 23:51:41

8 december, 2008!

Godkväll. jag sitter i sängen med macen och funderar starkt på att lägga mig när som helst. börjar halv nio imon, i brewhouse och då måste jag åka hemifrån tidigare än vanligt . jag orkar inte! *suck*.. men vad ska man göra? snart är det ju ändå lov så man får kämpa på nu dom sista dagarna . men börjar jobba på fredag så det kommer inte bli mycket till lov direkt men jaja. Det är värt pengarna iaf!

Min dag idag har bestått av skola och andre =)

Jag är så otroligt klumpig, gick på spårvagnen förut när vi skulle till vallhalla. allt gick bra enda tills jag skulle sätta mig ner, för då lyckades jag slå i knäet och det gjorde så otroligt jävla svin ont! Hade ont jävligt lång tid efter det, nu har smärtan börjat lägga sig men det kommer tillbaka lite då och då. jävla knäskada som ska förvärra allting! fan i helvete..

Måste bli färdig med Remixen tills på måndag :O Shit! har bara gjort en vers x) ... långt ifrån färdig!
Men nu ska jag inte uttråka er mer, för jag ska försöka sova nu.. iaf stänga av datorn. Godnajt! =)


<3


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: