2008-12-09
 07:26:08

9 december, 2008!

Godmorgon.

Tisdag idag, betyder kort skoldag för mig. Ljudteknik halv nio, sen håltimma till 12 då jag har datorkunskap i en timme och sen slutar jag. Fast Andre det ännu skönare dock.. han börjar med en pianolektion halv elva tror jag, och den är en halvtimme och sen slutar han. så jävla soft! fuskigt.. men jaja x)

Idag efter skolan ska jag träffa mamma och så ska vi hämta min nya mobil :D jippie! jävlar vad glad jag blev när mamma ringde mig igår och berättade att dom hört av sig till pappa. Äntligen! bara det inte är en fattig och dålig mobil bara. jag längtar nu faktiskt, haha..

Mamma ska ringa och beställa tid hos frisören idag, så jag kommer klippa mig inom kort. Ska försöka att inte klippa det kort! jag vill iaf fixa luggen och få lite mer volym i håret. just nu är det bara hår som ligger där och är i vägen. så det ska tamejfan fixas! ^^

Nu måste jag göra mig iordning och åka till skolan. Ska till Brewhouse, studion! yeah.. haha.
Kyss och smek, ^^
Ha en bra dag <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: