2008-12-23
 23:29:30

Blandat..

tjaa!

Jag ligger i sängen, småsmsar med Andre. Är nyfiken på julklapparna jag fick idag från Jessica, yusra, dennis och camilla :p Måste dock erkänna att jag öppnat en från jessica och en från yusra... det gör väl inget att fuska lite ^^ Jessica hade visst öppnat vad hon fick av mig x) har ju fortfarande minst ett paket kvar från båda ;D

Imorgon bär det av till Hyppeln. har inte fått något packat och vi ska åka imorgon bitti! duschat har jag heller inte gjort så fan.. blir en stressig morgon imon! och jag vill inte lägga mig och sova nu, även om jag borde.. första dagen på länge jag är ledig och så måste jag gå upp tidigare än vad jag gjorde när jag jobbade!!

Har bara två dagar kvar på jobbet nu! Fredag och lördag, sen är det slut. Fan vad skönt! få lite ledighetstid tills vi börjar skolan igen. får lönen den 25 januari, nästan 5000 kr :) saftiga pengar! hihi. Ska till Gävle på tisdag med.. och vara borta till lördag. lite för länge tycker jag eftersom jag hade velat fira lite av mitt lov hemma med vänner och inte bara på jobbet. tur att man jobbar med Camilla så det blir lite skoj iallafall :D

nu ska jag spela och sen sova =)

Ha en bra julafton imon allihop! GOD JUL! <3



Ibland känns allt så tomt och ensamt.. </3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


camilla

vi måste vara med varandra under lovet!



PUBLICERAT: 2008-12-25, 14:10:22 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: