2008-12-23
 20:07:54

Dagen för den "stora" dagen^^

hejsansvejsan,

Hur är dt med er? Det är dagen innan julafton och det känns helt fel. känns konstigt att det redan är julafton imorgon, köpte färdigt alla julklappar idag så ska snart möta jessica och yusra och ge dom deras julklappar :) och hoppas att ja får mina och mina presenter från födelsedagen med ^^ vi får väl se!

Ska möta Dennis sen också och ge honom sin julklapp, sen måste jag nog hem och småpacka inför resan till hyppeln imorn...som varje jul. Hoppas alla får en trevlig julafton imorgon! Skriver nog senare ikväll eller imorgon innan jag åker. maybe not. vi får se om jag hinner eller orkar.. eller har nåt att skriva om x)

Ha dt.

<3

man brukar säga syskonkärlek men här är det tamejfan kusinkärlek! (L)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: