2008-12-30
 00:16:12

Godnatt :D

Så nu har jag lagt in två onödiga inlägg som jag endast gjorde för att få tiden att gå för att jag kände inte för att gå och lägga mig klockan elva liksom. nu är klockan tolv och börjar närma sig halv ett snart så jag ska ta och stänga av datorn, eller nej sätta den på laddaren så jag har bra med batteri imon när vi ska åka till gävle. 7 timmar i bil är inget att leka med! måste ha saker att göra dom timmarna, datorn mobil och mp3 hade jag tänkt säga. blir tyvärr bara mobil och dator.. min otroligt idiotiskt slarviga moster har tappat bort min mp3 som jag snällt lånade ut till henne när hon skulle till stockholm! där fick man för att man var snäll och lånade ut den. och så får man itne ens tillbaka den.. jag som hade velat ha den i bilen imon med musik på. ska jag lyssna på musik i mobilen så dör den rätt snabbt så då blir det inget smsande ju.. och smsande är det som kommer rädda mig undan boringhet! så nej tack.. får ta med en massa skivor och lyssna på i bilen :) om mamma tillåter mig xD

Nu måste jag sova, ska upp klockan sex och packa det sista och sen åka. Godnajt och sov gott! (:

Ha dt. Ha en bra nyår om jag inte kan blogga uppe i gävle! GOTT NYTT ÅR ! =) <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


Carina svarar

Tack vännen!

Ha en fin dag!



PUBLICERAT: 2008-12-30, 09:54:35 | URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Bella

Åh vad jobbigt att sitta i en bil så länge. Jag skulle nog bli åksjuk! Haha

Ha ett gott nytt år! :)



PUBLICERAT: 2008-12-30, 15:00:43 | URL: http://contactghost.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: