2008-12-29
 12:17:02

hade visst fel...

vattnet var visst inte alls färdigt x)

jag kollade ut genom fönstret idag när jag vaknade och jag kände yes en vit vinter, äntligen! och så kollade jag ner på marken och fan där fanns ingen snö nej. men träden är jättevackra med snö på :) men spelar mig ingen roll för jag ska ändå upp till gävle imorgon och leka i snön xD haha. ska faktiskt bli jäkligt skoj.

Dennis ville att jag skulle nämna honom, och nu har jag gjort det. undra om han är nöjd nu? :O haha :D Och för gamla tiders skull då Mike var "känd" i min blogg kan jag ju passa på och nämna honom oxå ;) Jag pratar med båda två på msn och mike vet inte vad han ska hitta på idag men något blir det alltid :) haha..

men nu har det gått en stund så nu ska jag gå och duscha för nu är vattnet nog färdigt :) njut av den vackra bilden av min utsikt från fönstret! :)



Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: