2008-12-23
 00:42:53

Innan läggdags

Hejsan.
Klockan är halv 1 och jag borde sova, ska jobba 7 fucking timmar imorrn, 12 till 7! Är så otroligt stressigt just nu, alla stressade människor som ska köpa julklappar i sista minuten.. jag ska inte säga nåt, för jag ska oxå köpa julklappar i sista minuten! har jobbat arslet av mig sista tiden så har inte hunnit . och absolut inte haft ork till det.. så imorgon MÅSTE det göras! Får göra det på min korta rast jag får när mamma och susanne kommer och byter av oss och låter oss få ungefär en halvtimmes rast..

Idag, måndag, jobbade jag från 11 imorse till klockan 8 på kvällen. Det har vart den jobbigaste dagen! Lång och händelserik. Har vart ganska stressigt och det har hänt en massa grejer på parkeringarna idag. Bråk i parkeringshuset som jag inte fick vara med och uppleva för jag och Larsson stod på takparkeringen då. Krock på framsidan, vilket ja oxå missade . Men vad jag och Larsson fick vara med om var att det blev kaos på takparkeringen. Köer överallt och människor som inte förstår att det e fullt och skyller det på mig och camilla, som om jag och hon kan hjälpa att parkeringen e full? Lugna ner er människor.. Jag blockerar liksom inte infarten för att jag tycker det är kul, utan för att det behövs! och för att det är ett måste! Så sluta gapa på mig och få det att verka som om det är mitt fel. och just det människor är så osmarta och parkerar längs trottoaren, i en backe! Så bilar kunde itne köra upp och ner samtidigt så det blev ju typ kö, hela tiden! och ännu värre blev det när det kom en buss som skulle upp för backen :O Bussen fastnade och det kunde inte köra bilar varken upp eller ner i backen. sjukt mycket bilar var det! och det blev en sjukt lång kö.. som jag och camilla fick försöka trassla upp. Camilla fick tillslut iväg bussen och trafiken släppte lite, men sen kom det en buss till och samma sak hände.. och sen en buss till, och samma sak igen! tillslut gav vi upp och lät bussen och bilarna sköta det själva.. ja det gick tillslut iaf.

Nu har ni hört lite om min dag xD kanske inte så intressant men jaja, har ju inget annat att skriva om x)
Efter jobbet åkte jag och träffade Andre i stan, och så gick vi till Bergakungen och träffade Jessica, Yusra och Johanna. Och ni kan ju lista ut själv att vi gick på bio, men för dom som inte förstod det så ja..vi gick på bio xD nu behöver jag sovaaaaa... så godnatt!

Ha det.

old picture.. happytimes.. älskar dig jasmin! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: