2008-12-25
 14:47:19

Juldagen

Tja.
Jag kom precis hem, jag mamma och pappa kom hem runt 1 förut och så körde vi mamma till stan och tänkte kolla om det var några affärer öppna, men icke sa nicke, jag hade otur! alla affärer var stängda. Var bara några elektronikbutiker som hade öppet, det jag hade velat kolla på var skor och kläder ju. men det får jag göra imorgon efter jobbet om jag hinner. Fan det har vart skönt nu att ha vart ledig i två dagar . Imorgon börjar det så kallade helvetet igen. Stå ute i det KALLA vädret och försöka hjälpa sura människor att hitta parkeringsplats. Något positivt med det är att jag tjänar ju saftigt med pengar som jag kommer vara glad över när det blir den 25 januari =D Dessutom är det bara två arbetsdagar kvar! :)

Nu ska jag gå och hämta lite vindruvor och sen installera lite grejer på datorn till min nya kamera ;D
Puss och hej! <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: