2008-12-29
 01:32:17

min söndag.

God kväll på er ! :)

Idag har jag bara vart hemma, exakt hela dagen. har vart ganska skönt faktiskt om jag tänker efter. gick upp runt ett tiden och gud så skönt det var att få sova ut! har inte gjort det på..ja..gud..hur längesen är det egentligen? tillräckligt längesen för att jag ska kunna glömma av när det var. iaf minst tre helger sen. så som sagt var det skit skönt att äntligen få sova ut =) Duschade, sen kom Andre och vi har bara tagit det lugnt här hela dagen. Kollat på tv, pratat, kollat på film (Mamma Mia :D) och jasmin var här och underhöll oss en stund .

Nu är klockan snart halv två och Andre gick för en halvtimme sen kanske. kanske lite mer..

Jag har haft ont hela jävla dagen, fick problem med andningen förut, gjorde svin ont i bröstet. sen spred det sig till en fjärdedel av ryggen och har inte försvunnit än. helt sjukt hur ont det verkligen kan göra!

Imorgon har jag typ fullt upp hela dagen, är glad om jag får ens en ledig stund på kvällen. Ska packa ganska mycket och måste testa vinterkläder och så med mamma oxå, för var längesen vi använde alla dessa kläder som pappa hämtade i källaren idag. VI ska ju upp till Gävle på tisdag och då måste vi ha vaarmaaa kläder med oss. ska ut i snön och ha kul :) måste drf veta vad som passar så vi vet vad vi ska ta med oss . kanske åker en sväng till min syster och hälsar på med pappa också, har inte träffat dom under julen så det skulle vara på tiden =) Saknar henne och Elin! :)

nu ska jag kolla tv och sen sova, måste försöka komma upp i hyfsad tid imorgon ju!
Godnatt.

Ha dt.




Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: