2008-12-13
 01:25:30

ska sova snart..

Borde nog lägga mig nu och ta det lugnt och försöka sova. Jobbar från 12 till 4 imorgon. Bara att jobba från 3 till halv 7 idag var riktigt jobbigt, sliter på mitt knä så oerhört mycket så det e sanslöst... jag höll på att börja gråta av smärta förut, och tänk då nästa helg då jag ska stå i 9 fucking jävla timmar! kommer vara helt slut och kommer inte kunna gå efter 9h, om man jämför med idag då jag bara stod i 3,5 timmar. Men det är väl värt pengarna.. bara inte knäet blir ännu värre efter dessa 50 timmarna sammanlagt..

Efter jobbet kom Jessica, Johanna och Yusra hit och kollade på idol. Johanna spelade lite keyboard och lite sådär småskojsigt. var skönt med en soft fredagskväll efter en första slitdag på jobbet. Träffade Andre i ungefär en timme när dom andra skulle gå, vi satt ute och prata om allt möjligt. Kom fram till att tiden har gått så jäklans snabbt denna terminen.. För mig känns det som om vi precis började skolan ju, :S känns konstigt att vi redan snart har jullov. Vi pratade iaf om en del saker, roliga och tråkiga..

Nu ska jag stänga av datorn, smsa lite och sen sova!
Imorgon måste jag fixa färdigt remixen och börja på bokredovisningen.. Ciaociao!

En otroligt vacker bild på Andre Stärnman får ni. Han är söt han x)
Jag vet ej varför bilden blev åt fel håll :O
Sånt som det inte finns någon kategori för / 5 kommentarer


Andre

hahaha fyfan :)


camilla

den tog jag xD hahahah


Anonym

Vadå fyfan ? haha. Jättefin xD


Anonym

Vadå fyfan ? haha. Jättefin xD


´johanna

menar du att jag är dålig på keybord? :O



PUBLICERAT: 2008-12-14, 18:55:37 | URL: http://johannalundback.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: