2008-12-04
 01:24:03

tiderna jag saknar så otroligt mycket...

Dennis, Sen vi lärde känna varandra i sjuan så har allt vart så sjukt bra. Jag har alltid haft kul med dig och sjuan fan vad bäst det var, vi har gjort så sjuka grejer tillsammans. det har hänt så mycket på dom här snart fyra åren som vi känt varandra. Både negativa och positiva saker har hänt.. Tiden vi hade tillsammans för några månader sen då det var du och jag var underbar, vi hade fan kul typ hela tiden. allt kändes så bra och jag hade aldrig vart lyckligare . men allt fint har sina lut, tyvärr.. vi har haft våra svåra tider tillsammans men våran vänskap har klarat det mesta. Vill aldrig förlora dig och det ska ja heller aldrig göra.. Du har funnnits där för mig och jag finns alltid här för dig. Jag älskar dig, kompis! :)


Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Dennis

Jaa allt fint har sitt lut :) jaa tiden går alldeles för snabbt..det har alltid varit upp å ner å det kommer fortsätta men vi håller ihop =)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: