2008-12-30
 00:07:53

tidsfördriv nr 2

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? jarå
2. Har du blandat mediciner med alkohol? kanske
3. Vilken färg har din mobil? blå
4. Gillar du att läsa? ja
5. Har du något husdjur?  nej
6. Äger du ett par rosa string?  nej
7. Har du någon hemlig dröm?  ja
8. Isåfall, vad? den va ju hemlig?
9. Favorit godis? gillar det mesta förutom lakrits
10. Är du kär? kanske
11. Vilken årstid tycker du bäst om? sommar
12. Framför eller bakom kameran? båda
13. Tycker du om kanelbullar? yes!!
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? nej
15. När fyller du år? 27 november
16. Vilken färg är det på dina väggar? rosa
17. Spelar du något dataspel? kanske ibland
18. Isåfall, vilket/vilka? tråkiga
19. Hur gammal är du? 16
20. Favoritfärg? har ingen favorit
21. Går du i någon sport? nej
22. Vilken färg har du på dina sockar just nu? har inga sockar på mig
23. Vad sa du senast? godnatt
24. Favoritmat? olika :D
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? ingen
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? faktiskt inte så mkt
27. Har du en egen digitalkamera? ja fick en i julklapp :) fast hade en innan oxå men den va ju halvtsönder
28. Vad ser du utanför ditt fönster? orkar inte resa mig upp och kolla men det är väl det det brukar vara.. i det ena träd och små garage och i det andra en liten lekpark.
29. Vad har du på dina väggar? bilder, en gardin, en hylla och en tavla. och en ljusstake.
30. Har du många bilder på din data? ja xD
31. Vem ringde dig senast? mamma
32. Vad står det i ditt 48:onde sms? "Jag ska göra det idag. det har varit stängt andra dagar"
33. Och vem är det ifrån? julia grönlund
34. Har du körkort? nope, bara till moppe xD
35. Vad åt du senast? middag x)
36. Gillar du skolan? ja nu gör jag det :P
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? kommer jag inte ihåg
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? ja halsband och armband
39.Om jag säger va, så säger du...? ja vadådå? haha
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? blogg.se
41. Längtar du till något? ja
42. Om ja, till vadå? sommaren
43. Vem pratade du senast med på msn? andre
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? ett skärp
45. Gillar du att bada? ja
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? haha ibland
47. Har du någon dricka nära dig just nu? ne
58. Vad ska du göra idag? idag sova, och man räknar idag som imon eftersom klockan e över tolv så ska jag sitta i en bil till gävle :)
59. Hur svarar du i hemtelefonen? hej det är mikaela
60. Hur svarar du i mobiltelefonen? beror på vem som ringer, hallå lr hej det är mikaela
61. Ringer du mycket? nope
62. Från mobil? nej
63. Vem ringde du senast? kmr faktiskt inte ihåg. kajsa tror ja.
64. Hur många timmars sömn inatt? orkar inte tänka efter.
65. Sover du ensam? japp
66. Vad ser du fram emot? nytt år
67. Vad vill du ha just nu? massa pengar
67. Vem hånar du? ingen?
68. Vem saknar du mest? ingen för mkt
69 .Vem vill du helst slippa? ...
70. Vem stör du dig på? -...
71. Vem vill du sova bredvid inatt? mig själv
72. Vilken buss åker du oftast? vet ej åker mest spårvagn
73. Vilken årstid är det nu? vinter
74. Har du varit kär? a
75. Är du kär nu? mjaa
76. Är du en bra partner? är jag väl
77. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja
78. Vad åt du senast? middag
79. Är du polare med grannarna? haha nej
80. Var är dina syskon just nu? vet faktiskt inte, ute på bio tror jag.
81. Vilken tid gick du upp imorse? 10-11
82. Vad gjorde du kl 2 inatt? sov tror jag eller låg i sängen med datorn eller kollade på tv.
83. Vad är det första du gör på morgonen? kollar mobilen om jag fått sms eller hur mkt klockan är. somnar antagligen om när jag märker att klockan inte är så mkt.
84. Vad ska du göra efter det här? sova.
85. Gillar du sånna här test? om man inte har nått bättre för sig så ja
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: