2008-12-05
 00:10:03

kvällsinlägg

godkväll.

klockan börjar närma sig tolv och jag ska nog lägga mig snart. eller ja, jag ligger ju redan men iallafall lägga bort datorn och kanske smsa lite och sen sova. samma visa varje kväll.. men det är skönt, men kanske borde lägga ifrån mig datorn lite tidigare kanske. men bara kanske? det får hända nån gång, men man vet aldrig när. det kan bara tiden avgöra..haha.

Idag är jag trött och hade tänkt lägga mig ganska tidigt, men jag träffade Andre runt 10 för att ge honom en sak, snäll är jag. haha. Men han är ännu snällare för han följde mig hem, vi gick och hämtade hans hund och sen följde han mig hem. det är alltid läskigt på kvällarna så då är Andre bra att ha. hehe. goa hundar han har iaf! :)

Imorgon ska jag och larsson på skolbesök i klarebergsskolan och sen träna. sen har jag sång lektion. Runt halv fyra kommer Mats (min mammas chefs man) och hämtar mig och larsson så ska vi till Partille och passa deras barn. Filippa på 11 månader! Hela kvällen och mitt i natten kommer vi att ta en taxi hem till mig. ska bli ganska kul ändå! haha.

Nu ska jag inte tröka ut er mer, godnatt på er!
Puss på rumpan =) haha..

:)



Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: