2008-12-02
 00:17:49

tråkigt

Hej. Jag vill bara varna er redan nu, detta inlägget blir säkert jättetråkigt.. som alla andra! haha. Ska berätta om min söndag och min måndag (: som vanligt. om jag får tid imon så kommer bilder på hur fint mitt rum blev efter städningen =) och hur det såg ut innan städning.. stökigt!? JAAA!

Som sagt så var det kalas i söndags, har fått min efterlängtade parfym nu ! Yeeeaah.. haha. Vi åt tacos och tårta o bulle, gott att gotta sig lite ibland..vilket blir ganska ofta nu för tiden! hahaha.. borde skärpa mig lite. iaf tack till alla som kom. även om det bara är andre och dennis som läser min blogg utav dom som var där xD johan kanske läser den ibland, men vem vet? japp^^ Johan och Andre kom hit runt vad var klockan typ halv åtta och dom stannade till tolv. blev en sen söndag, men hade ju sovmorgon till tolv dagen efter! ..elr..ah..trodde jag att jag hade. Men dum och glömsk som jag är hade jag glömt att jag skulle till tandläkaren klockan SJU på måndagmorgonen. Men det var försent att tänka på när klockan redan hade börjat närma sig tolv.
Tack killar för en underbar kväll! :) Ni är störtsköna och så otroligt roliga och snälla! =)

Måndag idag, vaknade klockan sex.. kände att jag fan inte orkade tandläkaren så jag låg vaken till tio över sju då växeln till tandläkaren öppnade. Jag ringde och sa att jag var sjuk och fick en ny tid, Tolfte december..hmm..klockan..fan.. glömt tiden! Faaan. nu måste jag ringa dom och kolla! åh. irriterad man blir på sig själv ibland.. iaf jag. iaf jag låg och smsade med cim imorse till typ åtta, trevligt ;) vad vi smsade om var trevligt iaf, haha.. men jag somnade om tillslut och vaknade runt halv elva. Pappa fixade frukost och så gjorde jag mig iordning. Sen mötte jag Andre utanför mig och så tog vi sällskap till skolan. Det har vart så skönt dom senaste dagarna, eller ah förra veckan... har tatt sällskap med Andre hem varje dag och till skolan nåra gånger. är mycket roligare än sitta ensam på spårvagnen helt mobbad xD hade en lektion i skolan sen gick jag och åt bufé med Johan, August och Rico, mumsigt. sen var det dags för simning i vallhalla. jäkligt kul (: 

Sällskap hem med Andre, han hängde med mig hem, sen åkte vi till eketrä, han hoppade av och jag fortsatte åka. Mötte Dennis utanför Liseberg och mötte sen dom andra. Jasmin hde dans uppvisning, sen åkte jag hem och så kom Mike hit. gjorde typ ingenting och sen gick han. Efter det har jag legat i sängen med datorn som en jävla nörd. hihi.

Haajdoo!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


Anonym

Det är inte mobbat att åka spårvagn ensam det är du som är rädd för att vara ensam


camilla

jag läser faktiskt din blogg :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: