2008-11-12
 22:45:17

15 dagar kvar..

Nu har mike gått och jag funderar starkt på att faktiskt gå och lägga mig. Jag är jättetrött efter Afrodansen idag. Rekomenderar afrodans! xD haha. riktigt kul.

Men som sagt idag i skolan hade vi ensamble, från klockan tolv till tre! skitkul.. först fick vi våran nya låt, :O  Kent - Ingenting! jag hatar den. så det blir inte jag som sjunger den, amanda får ta den =P Men sen fick vi gå och repa på våra gamla låtar och efter en timme ungefär skulle vi spela upp dom för hela klassen :) var lite små nervös men det gick skit bra! Dom flesta gav bra kritik och så så det var ju bra det. Blir konsert snart! om typ en-två veckor.. tidigt! några dagar innan min födelseag.

Jag fyller år om 15 dagar! något sånt, haha.
Imorgon fyller Ivet år! Grattis =D(L)


Nu ska jag kolla runt lite på internet och sen lägga mig och läsa och sen SOVA! lite sovmorgon imon, känns ganska skönt :)

Godnatt och Pusssss!

Nu börjar nedräkningen iaf, 15 dagar kvar! :D


Skabbig bild, men vad ska man göra! ^^
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: