2008-11-03
 21:48:53

Afrooooooooo! (:

tjabbatjenahallå!

hur mår ni? själv mår man väl typ ok.. kan må bättre, men känns ändå som jag tog rätt beslut idag.


igår var jag och tränade med camilla! skaffade mitt gymkort igår =D göttans! nu blir det träning lite då och då.. lite att fylla ut min fritid med, känns skönt.  så imorgon blir det träning med henne igen, efter skolan :) på onsdag drar vi nog på afrodans, haha det ska bli  kul (: testa på nåt nytt.. jag vill oxå testa spinning och yoga men yogan är klockan kvart i åtta på fredag och spinningen är på skoltid. så vi får nog ta det nån annan vecka :) jag pratade nyss med julia, hon ska nog oxå skaffa gymkort! gött.  Efter träningen igår träffade jag dennis en liten stund, tog det lugnt för jag var trött. haha..

Idag vare då skola som vanligt igen, har vart otroligt gott med lov den senaste veckan men det är faktiskt skoj att komma tillbaka till skolan igen. Men smartajag börjar dagen med att försova mig, var ensamble som jag tkr är svin kul så jag blev ganska sur på mig själv. men jag hann till skolan innan hela ensamblelektionen tog slut. lite duktig är jag allt! haha. Sen var det lunch redan, ganska äcklig mat tyvärr men det fick ju duga, sen blev det svenska lektion. jag satt mest och flumma med Rico och Camilla. Rico visa nåra av sina snobb kompisar, haha.. Han berätta att han ska ha världens fest snart när han fyller år och jag och camilla är bjudna, jippie, hihi.. då får man träffa hans snobbigakillkompisar. haha.. då får man se om dom är så bra som rico får dom att verka :) Efter svenskan var det dags för skapande verksamhet, jag gjorde inte så mycket eftersom min dator hade jag glömt hemma! sen idrott! det var innebandy, en sport jag hatar, men med min underbara klass var det jätteskoj! mitt lag vann =D

Efter skolan gick jag och åt på Paprika med Camilla och Julia, sen mötte jag dennis och så åkte vi hem till mig och kollade Epic Movie som gick på tv. Sen skulle han hem och nu har jag tråkigt. Jag ska kolla bilddagboken alldeles strax, jag har precis lagt in alla mina fyrahundrabilder från min mobil på min mac så jag ska kolla igenom dom sen. rensa och så. Kanske kan visa nåra här på bloggen sen :)

Idag fyller Andreas år! Grattis Sankey =D haha. vi sjöng för han på svenskan idag.


Men ha det bäst så länge suckers! =)
Pusssssss

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: