2008-11-21
 16:00:52

allt förstört.

TjabbaTjenaHallå!

Ibland blir jag så otroligt sur på min mamma.. ikväll ska eller skulle jag på bio premiär.. Twilight! Jag har sett fram emot denna kvällen lääänge.. men nej nu har min mamma planerat med nåra i min släkt att vi ska till min mammas moster och umgås och sen ska vi ut och äta middag. Ska fira min mormor för hon fyller år på söndag. Men fan jag vill verkligen gå på bion, och jag ska göra så mycket jag kan för att verkligen få gå.. min mamma sa att jag antingen får komma i halva filmen eller skippa den helt men fan heller. jag ska se den, och jag ska tamejfan se hela.

och det räcker visst itne att hon sabbat min fredagkväll nu ska hon sabba min lördag kväll också.. Ivet har fest imon och vi skulle på middag hos ivet halv sex.. men nu har hon bestämt med sin arbetskamrat att vi ska dit och käka middag! för att jag ska lära känna hennes dotter som jag ska passa den 5 december, men fan det kan jag göra vilken dag som helst! Ivets fest är imon och inte en annan dag. åååh jag är så arg .. fan..

Jag hade sett framemot den här helgen som fan.. men nu verkar ingenting gå som det ska! varför ska jag alltid ha sånn jävlans otur. fuck.. jag brukar aldrig ha nåt planerat men just denna helgen hade ja saker planerade och då kommer min mamma med grejer både fredag och lördag! vi brukar ALDRIG göra något tillsammans annars. så jävlans irriterande! Nu kommer jag behöva komma senare till ivet imon.. åh.. aja det är som det är.. bara att leva med.

Nu måste jag gå och göra mig iordning för middagen.. kollar på one tree hill just nu. men detta jäkla avsnittet var helt konstigt. ganska tråkigt tycker jag.. fyy.. jag som hade velat se ett riktigt bra oth avsnitt som hade kunnat liva upp mig lite.. göra mig lite gladare kanske , men nej xD Får hitta glädjen på nåt annat sätt.

Hoppas alla får en bra fredagskväll. för jag ska försöka iaf..

Pussssssss

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: