2008-11-04
 12:58:00

Camilla camilla camilla !

hejsan gott folk.
jag har tråkig datorkunskap och slutar om tio minuter. om Stina inte släpper oss tidigare, vilket jag hoppas.
Vi ska ha prov i datorkunskap om ett tag och så har vi en uppgift som ska vara klar snart. fråga mig itne när för det har jag inte koll på själv haha.


Idag ska jag träna, även om camila hänger med eller inte xD får väl gymma själv annars :P ganska tråkigt, men vad ska man göra. efter gymmet ska jag ha piano lektion. sen ska jag träffa mamma en snabbis i stan för att köpa vantar, det e ju oerhört kallt ute just nu så vantar är något som verkligen behövs! sen vet jag inte vad jag ska göra, träffa mike kanske =D
Annars drar jag hem och pluggar lite matte och skriver en grej till camilla.. vad gör man inte för sin kompis skull! jag ska hjälpa henne med hennes novell såkalrt, behöver hon hjälp så ska hon självklart få det! :) haha.  Sen ska jag nog checka en film =D får hoppas pappa har några roliga filmer, eller kanske inte roliga men nåra bra iaf. igårkväll kollade jag på en film, själv.. ar ensam hemma och hade tråkigt.. Filmen hette Whispers elelr nåt xD lite små läskig. blev lite rädd, lite då och då.. men jag överlevde =D haha.

Nu ska jag kolla min mobil för jag fick ett sms, ha dt! :)
förresten smset var ifrån dennis.. haha

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: