2008-11-22
 22:52:25

Filippa (:

godkvällläsare.

jag kom hem för en stund sen, från partille/sävedalen eller vad det nu än hette..  vi var där runt sex och började äta runt sju.
Filippa var skit söt (: blir nog inte jobbigt att passa henne. vi kom inte därifrån förräns klockan 10 och det gjorde mig sur.. för nu hann jag inte åka till Ivet för hade jag åkt dit hade jag behövt dra därifrån bara en timme efter.. och varken min mamma pappa ellr jag tyckte det var någon idé. Så jag och mamma åkte till tappen för att köpa lite gött, fick bli chips godis och dricka =D Nu väntar jag på att Mike ska komma hit så får vi se om det kommer någon bra film på tv :) Hoppas :D

Jag kommer nog somna snabbt idag för jag är trött!

Imorgon blir det födelsedagskalas hos min mormor, ska se om jag hinner åka till stan innan elr efter.. hann inte åka idag, ja vill hitta ett par chinos! kommer få pengar av en släkting imon, fråga mig inte varför men hon berättade det igår, haha.. och sen ska jag ha 600 kronor av min mamma, skulle fått dom för två dagar sen. och så fick jag två hundra kronor i fredags av min mormor och hennes syster (': så lite pengar har jag nu, för en gångsskull.. men jag måste försöka spara . drf ska jag inte köpa mat/godis och skit för dom utan kläder eller saker som behövs. Ska försöka hålla detta för en gångsskull! Hjälp mig? :)
Nu ska jag gå och hälla upp chipsen och hämta glas och min dricka (: sen ska jag lägga mig i min säng och mysa tills Mike kommer :D

Fick ett sms igår dessutom, jag blev överraskad när personen sa vem han var.. Joakim =D trevligttrevligt. hoppas vi hittar på nåt nån dag (:

Haaajdooooo,  Pusssss

Jag älskar dig sötnos! (L)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


johanna

du menar att du ska mysa ännumer sen när mike kommer? ;D är det vad du menar? :P



PUBLICERAT: 2008-11-23, 02:34:46 | URL: http://johannalundback.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: