2008-11-07
 18:38:24

fredag, 7 november!

Tja folks..
Jag sitter här och har oerhört tråkigt, ska alldeles strax tvätta håret för har inte mycket annat för mig. ikväll händer typ ingenting.. Mike kommer hit snart, antar jag. blir nog hemmakväll för mig idag, film och idol tittande kanske? kan vara rätt skönt ändå om jag tänker efter..

Nu har jag äntligen en mobil, fick låna en av jennie igår när vi var där och hälsade på. Elin är så otroligt söt!
Dagen har vart helt ok =D kort skoldag, till elva.. hade bara matte och engelska. Fick den svårare boken i matten idag! äntligen (: Klockan tolv drog jag camilla och julia till gymmet :) idag orkade jag typ ingenting! sviin trött.. men sprang på bandet och så iaf. och gjorde lite mag och lårövningar. sen åkte jag och julia till stadsbiblioteket för att fixa fram noter till sånglektionerna. fick lägga undan dom för mitt bibliotekskort är hemma. så jag och julia får hämta böckerna på måndag (: jag och camilla ska gymma med en instruktör på måndag oxå, ska bli ganska kul och så ;D

Efter stadsbiblioteket träffade vi Michaela och gick runt med henne för att hon skulle köpa grejer till festen imon ;D FjortisEmo!  Sen åkte jag hem, jag är svin trött! ont överallt.. drf blir det absolut hemmakväll idag. Men ni får ha en trevlig fredagskväll allihop! Pusssss!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: