2008-11-14
 16:01:49

fredag

tjabbatjenahallåå!

Jag är på hyfsat bra humör idag :) Som sagt Yoga imorse, var ganska jobbigt. har inte så bra balans och sådär, haha.. men lite små kul att testa på något nytt :D Vi bastade och gjorde oss iordning. Gjorde matteprovet idag i skolan. gick hyfsat, gjorde en massa jävla slarvfel bara så jag ska göra om det på torsdag och visa min lärare att jag kan det. sen är det dags för kapitel fyra redan! Dagen i skolan har vart jättebra, rolig och inget jobbigt som hänt. slutade tidigt. hade enskild sång. hade helt blandat ihop veckorna, trodde jag skulle sluta klockan fyra, men icke sa nicke. slutade klockan halv ett och stannade i skolan och gjorde lite stuff. sen kom mamma och hämtade mig för vi skulle hem och äta .

Har suttit hemma länge nu och bara segat. SKa nog träffa Mike en snabbis sen och ikväll vet jag inte avd jag ska hitta på. något kommer väl upp. Vad ska ni göra? :)

Ha en bra fredagskväll iaf! Pusssss

gammal bild.. men skit samma =D
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: