2008-11-21
 07:50:17

Fredagmorgon, 6 dagar kvar!

Tjaa, jag sitter just nu här vid datorn har precis sminkat mig och jag kommer snart inte orka sminka mig på morgonen längre.. det tar av tiden jag skulle behöva till annat. tillexempel äta frukost.. vilket jag oftast inte hinner på morgonen. mina vanor på morgonen Måste ändras. Idag hade jag behövt plugga lite matte nu på morgonen men eftersom jag är så långsam så kommer jag inte att hinna det. får försöka plugga så mkt kan på spårvagnen och sen hoppas att mitt matteprov jag ska ha, direkt när jag kommer till skolan,  går bra!

detta jävla vädret, jag ska gå hemifrån snart och det e typ fortfarande mörkt! när vi precis började i skolan efter sommarlovet var det alltid ljust på morgonen, men nu fan.. as mörkt .. och det ger mig en dyster känsla. man vill vakna och vara glad och så är det helt mörkt och då är ju inte humöret på topp med en gång. hoppas ni förstår vad jag menar :P haha. men lite snö ligger det på marken/gräset/taken så lite små glad är jag. bättre med snö än bara massa kyla och regn. jävla blåst som är hela tiden som gör det så jävla mycket kallare än det hade vart om det bara hade vart vanligt . haha.. vill bara tillägga att jag läste johanna lundbäcks blogginlägg om vädret.. och jag håller med henne! ibland hinner jag inte hem från skolan och gymmet innan det e mörkt. det är inte kul.. Det enda jag längtar till nu är min födelse dag om 6 dagar och sen julafton och nyår. jag gillar den dära absoluta julstämningen på julafton :) den är så otroligt skön. jag gillar faktiskt julen, om man håller sig inomhus! haha..

På nyår ska ja och min familj upp till gävle, ska bli skoj. men jag hade velat vara hemma i Göteborg över nyår. Vara med min vänner och så. men icke sa nicke, jag måste åka med till gävle.. aja det kommer fler nyårsaftonar xD

Nu måste jag snabba mig iväg, jag ska till skolan. min spårvagn går om tio minuter så det blir till att springa! Ha en bra dag allihop! :)
Pusssss

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: