2008-11-28
 07:58:07

godmorgon.

Godmorgon.

Jag sitter i min säng har precis klätt på mig, håret är blött för det är nytvättat och ansiktet osminkat. så det är dem två sakerna som behöver fixas sen ska jag åka till skolan. idag är jag jättetrött och hade velat ligga hemma och sova. men nejnej.. hade jag stannat hemma hade jag bara ångrat mig, är så mkt roligare i skolan (:

Nu pratade jag med Andre och vi bestämde att han ska komma hit upp till mig så tar vi spårvagnen tillsammans. han är en snäll kille han (: så nu måste jag snabba mig! har tio minuter på mig bara att fixa iordning mig. jag skriver sen om jag får tid i skolan. ska berätta om vad jag gjorde igår på min födelsedag (:

Ciaociao =)
Pusssss

gammal ful bild... me and jasmin ^^
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: