2008-11-23
 23:10:37

Godnatt nu!

Tjena!
Tänkte bara säga godnatt för jag ska försöka sova nu. Ligger väl och smsar och kollar på tv en stund innan jag somnar men ska stänga ner datorn. är så otrolgit skönt att ha en bärbardator att ha i sängen på kvällarna (: kanske inte så bra ibland eftersom den håller mig uppe längre, inte så bra faktiskt :O
Haha, men mike kom hit förut och jasmin var kvar då. vi följde henne hem efter en stund sen drog vi till mig igen och låg och kollade på tv som alltid nu för tiden :P Måste säga att Sanningens ögonblick är ett mycket trevligt tvprogram. Trevligt kanske är lite fel ordval men det är mycket bra iaf! haha. Supernatural är också ganska bra :) men bara för att jag skulle följa Mike en bit så missade jag en massor av dagens avsnitt så det sket sig med att kolla på det.

Nu ska jag soovaa.. måste ha sömn eftersom imon måste jag var ganska vaken. Är ju dags för skola igen, och sen gym och sen passa Jasmin. Ja det blir min måndag.. i stort sett.. Men Godnajt !


Pussss

Ibland suger allt så jävla stort..

Sånt som det inte finns någon kategori för / 4 kommentarer


johanna

vadå, försökte du göra mig avundsjuk med ditt bärbar daator i sängen elleer? hahaha



PUBLICERAT: 2008-11-23, 23:25:55 | URL: http://johannalundback.blogg.se/
Dennis

Den bilden är så jävla grov man vill bara döda nån när man ser det fingret =P


camilla

du äär bra!



PUBLICERAT: 2008-11-25, 18:47:22 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/
Mikaela

hahah på dennis ^^



PUBLICERAT: 2008-11-25, 22:08:45 | URL: http://mikaaelajacobsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: