2008-11-23
 01:59:24

Godnatt

Hej era svin xD

Klockan är snart 2 och jag kom hem för typ top minuter sen, efter att jag följt mike en bit hem. han kom hit förut, som jag skrev att han skulle göra. vi låg bara och kollade tv i mitt rum.. men tog inte lång tid innan jag somnade x) haha, händer rätt ofta nu för tiden när han är här. för vi kollar alltid tv/film och jag e trött hela tiden så drf somnar jag.. hihi.

Men jag vaknade klockan ett och då låg han fortfarande och kollade tv. så runt kvart över ett så följde jag honom ut. :)

Nu ska jag lägga mig och smsa med massa roliga människor och sen lägga mig och kolla tv. kommer nog somna jävligt fort! :D

Pussssss

en bild innan jag drog till yusra förra helgen..

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: