2008-11-06
 15:01:22

HH!

hej sötnosar! :)

Jag sitter här i skolan, sista lektionen.. historia.. slutar om två minuter ! när detta inlägget e färdig skrivet har vi nog redan slutat :D haha.  Historia är riktigt tråkigt! Jag har startat en klubb idag, HH! gissa vad den står för?
Jag, Julia och Amanda är medlemmar. någon fler som vill vara medlem ? :)

Nu ska jag kolla bdb lite , och sen åka hem. för ska nog åka och träffa jennie och elin med mamma och pappa, men vet inte när än. Ikväl vet jag inte vad jag ska göra, hoppas det blir något kul iaf. säg till om ni vill göra nåt :) Fast jag har fortfarande ingen mobil. imon kanske :) Jag får kanske låna en mobil av André, en som duger tills jag får min från SOnyericson iaf :D


Pussssss.

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: