2008-11-17
 22:08:55

hoppas ni inte blir allt för uttråkade..

Jag skulle precis kolla på tv men just när jag skulle kolla så tog det slut! hatar när något bra tar slut fast hatar nog pauser ännu mer.. så otroligt tråkigt! och onödigt!
 
Så nu tänkte jag bara skriva ett litet blogg inlägg till, jag skrev nyss att jag inte orkar skriva lika ofta längre. men jag har ju inte skrivit på nåra dagar så varför inte skriva lite nu :)


Det har inte hänt så mkt sen jag skrev sist, lördagen blev en soft dag för min del.. inget ansträngande.. Söndag samma sak typ. Åkte och hälsade på Jennie och Elin. Ungen blir bara sötare och sötare för varje gång vi är där! :D (L) Har en keyboard nu! (stavning:s?) Känns skönt, så nu ska man försöka lära sig lite iaf, haha..

Idag är det måndag och dags för skolan igen. Imorse var det tandläkaren som gällde, ska dit den 1 december igen och laga .. Klockan sju på morgonen, och om det blir den dagen vi blir lediga från skolan så blir jag ARG! då måste jag ringa och byta tid. för tänker itne gå upp klockan sju när jag har sovmorgon till 12 den dagen.. Men efter tandläkaren idag åkte jag till skolan för att ha det roligaste på hela veckan , ENSAMBLE! fast jag hatar våran senaste låt så jag spyr nästan.. vill bara ha konsert nu! :) USCH på Ingenting med Kent!

Sen svenska, skapande verksamhet och sen idrott.. Sen gym med Julia. Idag gick det tiden snabbt.. Höjde vikterna på vissa maskiner. =D sen mötte jag mamma och så åkte vi och köpte mat, sen kom Mike hit. kolade tv och lite sådära (:

nu ska jag springa och hämta kvällsmat, sen kolla tv.. ska se om det kommer nåt annat roligt på tv nu. Godnajt!
Pusssssss


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: