2008-11-04
 18:27:01

inte alltid på topp..

tja snyggingar!

Jag är hungrig, och ska gå och ta mig nåt att äta nu =D ska bli gött!
Jag försöker att vara på bra humör, förlåt om jag inte lyckas ibland. man kan inte alltid vara på topp.. men ni ska veta attjag verkligen försöker! men förlåt iaf..


Camilla och jag gick och tränade förut! känns skönt att träna, har ett mål att inte bara sluta nu.. jag ska fortsätta.. men måste typ städa hemma och sånt bara för det, mamma sa att ja är tvungen till att hjälpa till här hemma om jag ska få gymkort, och nu har jag fått det för att jag lovade henne. och jag måste hålla det nu annars kommer hon på många sätt att straffa mig på. och det vill vi inte, inte jag iaf =D

Efter träningen gick jag och Camilla till skolan och började göra en låt, inte en jättebra men det e ju alltid bra att börja nånstans. haha. sen var det dags för pianolektion, med den bästa camillalarsson! =D<33 Var as kul, vi ville inte gå därifrån men det var ju ju tvungna till.. tyvärr.. men sen softade vi i skolan en pyttestund innan vi gick, jag mötte mamma på centralen och gick och lämnade in min mobil för att dom ska kunna skicka den till sonyericson så jag kan få en ny mobil. SÅ nu är jag utan mobil i två veckor! fuck.. hatar sonyericson! dom ska alltid förstöra aaallt... suck.. Så enda sättet ni kan få tag på mig är genom att ringa mig hem eller kolla om jag är inne på msn. vilket jag brukar vara men man vet aldrig.. Men denna gången hoppas jag på att få en helt ny mobil, en annan modell! och denna gången ska jag fan få det, för jag tänker inte ta emot en likadan igen, en fjärde! fyfan.. så en ny modell skare bli!

Nu ska jag äta och sen gå upp och kolla våra värsta år i storarummet :) Sen kommer Mike så kanske vi kan kolla på en film om pappa har nån bra.. =) Ha dt bra! Pussssss

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: