2008-11-26
 23:02:53

konsert!

Hej gott folk!

Jag kom hem för en liten stund sen. onsdag idag vilket då betyder att idag var det konsert! Det gick faktiskt jättebra :) alla var jätteduktiga. Jag och Michaela tappade bort oss lite men det fixade vi till ;D tack alla som kom (: och bra gjort ES1. Grymt :D Jag längtar redan till nästa ensamble så man får reda på sina nya grupper och så :) och jag längtar redan till nästa konsert! Kändes så jävla skönt att stå däruppe på scenen (: så jävla kul alltså !

Nu är jag jättetrött för var i skolan från halv nio imorse till klockan tio på kvällen. jag behöver sova nu, godnatt!

Det är bara en timme kvar sen är det den 27 november! :) Yeaaaaaaaaaah = D

Pussssssssssss

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


dyl

ni va grymma haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: