2008-11-11
 08:23:58

längesen..

TjenisPenis!

Det var längesen nu, iaf några dagar.. men har ju fått lite klagomål på att min blogg e så tråkig så varför ska jag skriva liksom? Jag brukade använda mitt bloggskrivande som underhållning när jag hade tråkigt, inget att göra helt enkelt.. och det har jag inte nu och därför tänkte jag skriva lite. Men om den e så tråkig så varför läsa den då? Låt bli och läsa om du tkr den e tråkig då. Jag skriver för dom som Vill läsa, och för att jag inte har nåt annat för mig .


I helgen har jag inte gjort mkt. mest soft hemma.. Fredag var jag med mike efter skolan sen skulle han iväg så jag satt hemma och tog det lugnt. Men sen kom Ivet och Yusra och överraskade mig^^ yusra fotade lite och så spelade vi poker :D Sen när dom skulle hem klockan 12 så mötte jag mike ute för att lämna hans mp3 till honom, sen var vi ute i en kvart eller nåt sen var jag tvungen till att gå hem :)
Lördagkväll blev ju också en dag hemma, först till stan och lämna michaelas väska hos henne, sen hem och kolla film, ensam.. sen klockan kvart över tolv kom mike och var här i typ en halvtimme xD

Soft helg för hela slanten! haha =D

igår vare dags för skola igen, ganska soft. ensamble, kul! Efter skolan var det dags för gymmet igen :D med julia och camilla. tränade med instruktör, känns bra nu. gick igenom vad vi ska träna och massa annat. vi ska på afrodans imorgon och sen få en liten kurs i kost och sånt. bra bra.. Efter gymmet mötte jag mike och så åkte vi hem till mig. sen drog han runt åtta. Då blev det softa, och sen gick ja och la mig runt tio.. somnade väl runt halv elva.. det var längesen jag somnade så tidigt.

Nu ska jag äta frukost och sen åka till BREWHOUSE! :D kulkul. byebye =)



Pussssssss

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: