2008-11-18
 12:45:48

min dag.

Hej.

jag sitter här vid receptionen och väntar på att dom andra ska bli färdiga på datorkunskapen. hade prov idag. det gick väl som det gick. gjorde det jag kunde och det e bara att hoppas på att det gick bra. orkar inte göra omprov.

Efter ett kanske jag ska och repa med min ensamble grupp. beror på om det e ledigt och om dom flesta i gruppen kommer.

Träffa dennis och dra till stadsbiblioteket gäller senare, när han ska på utvecklingssamtal så ska jag träffa Mike =D detta är min dag.. om ni var intresserade.

Byebye
Pusssss

en bild från Borås, hade kul den dagen ! :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Camilla

TA BORT BILDEN ;O



PUBLICERAT: 2008-11-19, 20:10:50 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: