2008-11-19
 23:54:22

Onsdag

Hej folket

Va görs? Själv ligger jag i sängen och kollar ltie smått på scrubs och smsar :) ska alldeles strax sova, ska bara skriva färdigt detta inlägg och stänga av datorn så blir det sängdags sen. är så sjukt trött så det är fan inte sant.


Jag har vart på rätt dåligt humör idag, eller inte hela dagen men på vissa tillfällen.. vissa människor är så oerhört jobbiga.. tykna, irriterande och tänker inte på andra människor. fy vad sjukt sur jag var förut.. alla har sina dåliga dagar men man kan faktiskt försöka vara trevlig mot alla. men jaja.. klarade mig igenom dagen iaf :)

Historia, svenska (inte ens lektion...alla hade typ omprov så jag och nåra till fick ledigt under den lektionen) sen vara
redan dahs för lunch. God mat idag faktiskt! Sen vare dags för ensamble, jag brukar skriva om hur mkt jag gillar dom lektionerna. men idag bara hatade jag de och ville bara därifrån.. har typ något med det jag skrev förut att göra.. vissa människor kan bara inte vara annat än otrevliga ibland. tyvärr.. men bara att leva med. men man kanske borde tänka på det ibland? alla...

Efter att ensamblen äntligen tog slut så gick jag och julia och gymmade. känner att jag gör framsteg! =D Höjde vikterna på alla maskiner jag gör och jag klarade de flesta utan problem. hihi.. känns otroligt skönt. och nu ska jag inte ge upp! Nästa vecka är det gratis att gymma, så passa på! Nautuliusgym! säg till mig om ni vill komma så kan jag förklara vägen, ligger precis vid min skola =) Gratis allting nästa vecka! Grupptr'äningar och själva gymemt ifall man vill träna styrka och så :) Ja ni förstår kanske xD jag tycker ni borde passa på för det e skit bra där!

Efter gymmet träffade jag Mike iaf, Kollade massa film och tog det lugnt (: kulkul. men blev otroligt trött iaf eftr som vi bara låg och dega , det gjorde mig jäkligt seg. men nu följde jag honom för en stund sen och nu ska jag kolla mer scrubs och sen sova :)

Imorgon vet jag inte vad som händer men nåt kul hittar jag säkert på :D

Godnajt på er !
Pussss

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: