2008-11-01
 01:44:41

saknar ...

tjabbatjenahallå!

Klockan är snart halv två nu och när jag slutar detta inlägget kommer säkert klockan vara två.. jag är rätt seg ibland. gör en massa saker samtidigt som jag skriver :) haha.


Just nu sitter jag och lyssnar på låtar från filmen Rent, såg den första gången för bara nåra veckor sen med Jessica och Yusra när dom sov över hos mig. Tiden går ju så himla snabbt, allt känns så himla längesen.. känns som om man börjar glida ifrån vissa människor. och vissa människor har man redan glidit ifrån.. Just igår och idag har jag börjat tänka mycket på det. Människorna jag umgicks med på sommarlovet umgås jag inte med alls nu. Vi pratar inte ens.. Jag saknar tiderna med Jesper och Joakim. Vi kollade film typ varje dag, jag hade alltid jättekul med dom. Har massa roliga minnen! Tillexempel när vi var hemma hos mig och kollade på film, vi såg Rec och dom skrämde livet ur mig efter filmen för dom visste hur rädd jag var xD så jag ringde min mamma och tvingade henne att låta mig komma till festen som hon och pappa var på. Vilket sen visade sig att Jockes farsa också var där! Så jag jocke och jesper gick dit och festade med dom... haha.. hade svin kul =) En gång bakade vi kladdkaka hemma hos jesper, den blev jättegod! (: haha.. Saknar er grabbar! :(
Jag fatima och Ivet var också med varandra mycket, iaf den sista tiden på sommarlovet . Vi var på lundbybadet nåra ggr, hade alltid jätteskoj. när vi var hemma hos min moster och rökte vattenpipa och bara tog det lugnt :) Vi umgås inte alls lika mycket längre. Jag var med dom idag, men när träffade jag dom sist innan det? Vafan det var liksom 2 veckor sen innan det..
Jag och dennis träffade Jesper, Jocke, Daniel H och Robin på spårvagnen påväg till bion igår, så mycket som jag jesper och jocke umgicks på sommarlovet och så kunde vi inte säga mer än Hej till varandra? Det känns så jävla fel.. jag skulle vilja spola tillbaka tiden och ändra på nåra saker så kanske vi fortfarande hade kunnat vara vänner och iallafall träffas lite då och då..
Jag försöker lära mig av mina misstag, men vissa saker kan inte bara jag rå för.. jag kan inte vara den enda som bryr mig om vissa saker. Men jag har lärt mig nu och jag ska försöka hålla kvar vid mina vänner nu och inte sluta umgås med dom. Ska inte tappa kontakten som jag gjort med andra..


Här är några bilder från min kväll hos fatima iaf :) jag har haft skoj ikväll.  efter detta ska jag kolla one tree hill och sen sova.. SÅ godnajt gott folk! :D







Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: