2008-11-11
 22:14:43

Till Johanna Lundbäck :)

God kväll ..

Jag är så otroligt seg och vill bara sova. ska nog lägga mig snart och se om jag somnar, vilket jag tvekar på men är väl värt ett försök iaf. Så blir bara att äta upp min kvällsmat, cornflakes, och sen bädda min säng och lägga mig och kolla tv och smsa lite kanske :)


Detta inlägget skriver jag för johanna, det är hon värd, haha.. efter hur krångliga jag och mike var på msn så förtjänar hon det... hon ville att jag skulle skriva ett inlägg så hon har nått att läsa, vad skönt att veta någon som uppskattar att jag skriver här. att det inte bara finns dom som tycker att min blogg är så himla tråkig.


Idag har det inte hänt så mkt.. ganska kort dag i skolan och sen hem och äta middag (: sen kom mike och min älskade kusin jasmin. Ibland är hon världens jobbigaste unge, och detta iblandet var IDAG! fast hon har vart värre, som tur är.. Men när Mike hade gått igen så tog hon det lite lungt. Hon började ta en massa kort, som hon Alltid gör när hon är här. kan visa nåra bilder sen..

Senare kom Mike hit igen :) Gjorde inget speciellt.. idag har jag fått gjort lite matte iaf, känner mig lite stolt.. ska försöka bli färdig så snabbt som möjligt så jag faktiskt kan tenta av det. imorgon blir det en hyfsat lång dag, 8-3. Men ser ju fram emot slutet på skoldagen, Ensamble! så jäklans kul.. ny låt får min grupp imorgon :) hoppas det blir en rolig/bra låt som jag kan sjunga :D efter skolan, träffa mike och sen afrodans med camilla och julia ;D  Så ser framemot dagen imon! Gör ni oxå det? :)

Nu ska jag äta upp och sen lägga mig :)
Pussssss





Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


johanna

vad exakt är ensamble? hahah



PUBLICERAT: 2008-11-11, 22:52:38 | URL: http://johannalundback.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: