2008-11-22
 03:05:29

TWILIGHT

hej. klockan är snart 3 och jag behöver sova. är trött hela tiden nu för tiden.. vet inte riktigt vad det kan bero på eftersom jag börjat lägga mig tidigare på kvällarna. borde ju bli piggare utav det men verkar inte så. kan ju kanske ha något med vädret att göra.. dysterheten gör mig seg. kanske? vad tror ni?

min fredagskväll blev ganska hyfsad ändå, jag missade inte filmen! mamma fick dåligt samvete och lät mig springa iväg och gå på filmen med yusra och jessica. Filmen var helt ok, faktiskt mer än bara ok. Men eftersom jag har boken att jämföra med så är boken så otroligt mycket bättre! Man borde alltid se filmen först, men nu gick ju inte det eftersom jag läste boken för typ ett år sen och då visste jag inte att den skulle komma ut på film. Men jag hade föreställt mig exakt hur allt skulle se ut och hur alla skulle se ut, och ingenting stämde in på filmen. kändes lite konstigt och fel... men jag blev inte besviken. den höll måttet!

Efter filmen stötte vi på DennisTennis och några från hans klass elr nåt.. stod och pratade lite smått.. sen gick jag jessica och yusra. Yusra och Jessica skulle hem så jag åkte till Källarkrogen där mamma, mina mostrar, min mormor och hennes man, min mormors syster och deras mamma var :) efter det drog vi till pianobaren, dit min mormor promt ville gå! hennes kväll sa hon, så hon bestämde.. haha.. var hemma runt halv två kanske :D

Efter att jag skrivit blogginlägget tidigare idag gjorde jag mig iordning och sen åkte jag mamma pappa och min moster till min mormors syster för att möta alla andra..förutom min mormor. Hon skulle komma lite senare, hon visste inte att alla vi var där så hon blev överraskad. jag vill oxå bl överraskad sådär! hon fyller år och det e alltid kul att få en överraskning ;D haha. VI satt och pratade en massa gamla minnen och åt lite gott och sen  bar det av in mot stan för att käka en fin middag som jag missade eftersom jag drog ganska snabbt för att hinna till bion.. Resten vet ni :D

Jag ser väl framemot morgondagen, men kommer bli så sur när vi kommer fram till kvällen och mamma inte löst detta med middagen än.. åh jag vill verkligen till ivet klockan halv sex. men jag kommer behöva komma senare :( ...suck...jaja sånt e livet!

Nu har jag inget mer att göra här vid datorn så jag ska lägga mig i sängen med mina bästa vänner, mobilen och tvn :) haha.. kommer nog somna ganska snabbt, är så sjukt trött! så godnajt på er gott folk..

Pussss

Sånt som det inte finns någon kategori för / 3 kommentarer


Emma

Svar; Haha, kanske från "Patrik 1,5"? :P



PUBLICERAT: 2008-11-22, 12:05:31 | URL: http://blueice.blogg.se/
Emma

Gillar btw designen på din blogg! :)



PUBLICERAT: 2008-11-22, 12:07:02 | URL: http://blueice.blogg.se/
Emma

Svar; Han går i paralellklassen men vi går en lektion tillsammans. Ja han är rätt söt och hur skön som helst ^^.

Tack så mycket!



PUBLICERAT: 2008-11-22, 12:14:48 | URL: http://blueice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: