2008-11-02
 00:48:54

usch.. kallt!

tjaa tjockisar! ; )
vad görs? jag sitter här vid datorn, som vanligt.. snackar med dennis på msn och kollar allas nya bilder på bdb.
Idag har jag typ softat hemma hela dagen, vaknade runt 10 tror jag av att Mike eller Camilla smsa mig, kommer inte ihåg för jag var så otroligt trött.. jag kmr iaf ihåg att jag hade svarat personen men sen hadejag somnat om. vaknade lite från och till och svarade på sms medans jag halvsov. Jag gick nog inte upp förräns 1 - 2. Jag satte mig iaf sen och spelade Sims, haha.. no life! Det blev sims spelande till typ 6, då fick jag börja göra mig iordning för att träffa Yusra på hållplatsen. Så min kväll har jag tillbringat hemma hos Jessica med yusra. vi kollade på Juno och tog det lite lugnt. Sen drog vi till affären för att yusra skulle handla mjölk, hihi.. sen bar det av mot eketrä och sen träffade vi ivet och fatima vid godistrollet. efter en liten stund drog vi till eketrä för att alla skulle hemåt.. Åh, det var en massa människor på eketrä som hade klätt ut sig! jag och yusra ville verkligen på Halloween fest idag! Vi tänkte fråga nåra av människorna om vi kunde få ta kort med dom för dom var så söta, utklädda till kaninen xD haha.. men hade inget batteri kvar på min kamera.. ska alltid vara så när jag väl behöver den :P Men det var jävligt kallt ute idag! fy jag vill inte att det ska bli vinter, man kommer ju dö när man är ute :O =( haha..

igår kväll såg jag one tree hill, just love it! <3 såå jävlans bra : )
nu ska jag göra iqtest bara för att dennis vill det, vi vet redan att han är smartare än mig så varför ska jag göra det? haha..
Imorgon blire nog att skaffa träningskort, hoppas mamma går med på det bara! och gör hon det, så blire träning med Camilla för min del imon :D ska bli kul, är något som behövs det med! haha..

TANDLÄKAREN snart, jag måste sluta äta massa godis och skit.. fyfan! jag som hade lovat mig själv att dra ner på det sist jag var där med fem hål! det gick ju bra det.. nej efter detta besöket så MÅSTE jag sluta.. varken jag vill eller inte... folk, ni som är med mig ofta, hjälp mig! är jag påväg att köpa godis så stoppa mig! lova? haha =)

Aja, nu ska jag kolla färdigt bdb och göra iqtest.. sen blire nog mer sims spelande elr fortsätta läsa på min bok, kanske ska lägga mig och sova tidigt idag? vänja sig inför skolan igen kanske.. sov gott, godnajt ! (:

Bilder från kvällen hos jessica :)
Yusra och Mikaela :)


Mikaela :)


Yusra, Mikaela och Jessica (:

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


camilla

sötnos :) !



PUBLICERAT: 2008-11-02, 13:46:07 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: