2008-11-29
 12:56:23

min fredag :)

Hej, det är en lördagmorgon, enligt mig, så jag kan väl passa på att säga godmorgon :) jag sitter här i min säng med datorn och äter riskakor med smak av gräddfil och lök. så jädrans gott =D

igår var det fredag, vilket ni säkert redan visste men jaja xD. Först var det skola, inget speciellt hände, hade matte och engelska. Klockan tolv hade jag sånglektion, fick sjunga Seven years - Norah Jones. Lyssna! Den var jättefin :) Jag och min sånglärare bestämde att jag ska lyssna på Himlen runt hörnet och kunna den till nästa lektion, jag bara älskar den låten! mamma kommer bli glad när jag berättar att jag ska sjunga den :) henner favorit låt :)

Efter sången blev det soft i skolan lite, sen drog jag till gymmet med julia och carolina. efter gymmet blev det soft i skolan igen. ibland glömmer man av tiden.. tiden gick hur fort som helst.. drog med andre till stan för han skulle köpa ett spel till sin bror, haha. jag passade på att dra till Aircall och fråga vart min mobil tatt vägen. har väntat i tre veckor nu..mer tillochmed. och han sa att jag får vänta 5 - 10 arbetsdagar TILL! jävla handikappade jävlar...jag blir så sur. seriöst.. när jag lämnade in den sa dom att det skulle ta högst två veckor. iaf, sen åkte jag hem så snabbt jag kunde för hade glömt att jag skulle träffa michael. men jag hann inte vara hemma länge förräns jag skulle åka och möta jimmy och dom andra utanför liseberg :)

Jag hade jättekul på liseberg :) spelade på massa jul och var inne i spelhuset och körde bil och dansade dansmatta =D
Tack alla för firningen av min födelsedag! Jimmy, Dennis, Jessica, Johanna, Tommy, Nicke, Coffe och Marcus! :) Vi får göra om nåt sånt här igen (:

E
fter liseberg åkte vi till Filip och var där en liten stund, sen var jag tvungen att gå hem så Mike följde mig hem. tack (:

nu ska jag äta frukost tror jag, sen duscha och sen börja städa mitt rum. vilket jag skjutit upp länge nu. ska ha kalas imon så nu måste det göras! Byebye :D

Pusssss


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: