2008-11-25
 22:28:55

Tisdag, 25 november!

Hej. Här sitter jag, det är tisdag idag vilket innebär att imorgon är det onsdag och dags för Konsert! Jag är ganska nervös :O men inte överdrivet... Mina nio biljetter räcker precis, är det nån mer som vill komma så är det bara att säga till, jag kan nog fixa fler (: bara att höra av er.

Denna tisdagen har vart lång för mig. Gick upp mellan 7 - halv 8. Gjorde iordning mig så snabbt jag kunde, kom lite sent till skolan men sånt händer.. haha. Vi gjorde iordning nere i scenlokalen inför imorgon, sen runt tjugo i 11 skulle jag iväg med några från skolan. Hon som marknadsför och två kyelever^^ Vi skulle till en skola i kungälv och prata om våran skola.. det gick väl, var inte så jätteansträngande liksom. lite jobbigt för knäna att bara stå uppp men det funkade^^ Sen åkte vi tillbaka till skolan, då hade jag slutat för dagen men vi skaffade lite reptid så vi gick och repa i en 45 minuter ungefär. Sen bar det av ner till scenlokalen igen och fortsätta fixa. och där var jag från klockan, hmm... 2 till 8? shit pommes! hahaha.. jag e så otroligt trött just nu.. att vara i skolan så länge tär på en.. man tappar energin totalt. Låg under scenen och kopplade och en massa skit i typ en halv timme. snacka om att jag hade ont överallt efter det.. Ryggen. armarna, axlarna, nacken och m.m! haha. Åt en jädrans många knäckebröd iaf xD haha.. fick bli min middag x)

Tog sällskap ännu en dag med Andre hem, känns trevligt att slippa åka hem ensam xD är tråkigt att sitta på spårvagnen helt själv, helt tyst. haha, så tack andre för sällskapet x)

Har hänt en massor idag, men orkar itne förklara en massor.. det var öppet hus i skolan idag iaf, så kom folk ner till scenlokalen när vi var där och fixade jag johan och andre.. just då gjorde vi inte så mkt så jag snackade med några om plusgymnasiet ( : en väldigt bra skola! haha.. Jaaaaa, nu måste jag dra mig.. äta kvällsmat och sova för jag e trött och behöver mycket sömn inför imon.. kommer inte hem nåt under dagen imon. skola skola skola skola! det har blivit min fritid och mitt liv denna vecka xD tyvärr.. men det e kul ^^

GODNATT!

Pusssss


Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: