2008-11-28
 09:39:06

min födelsedag.

Hej nu sitter jag i skolan och glömde min mattebok hemma och nu har vi matte och jag vet inte vad jag ska göra.

Igår fyllde jag 16 år :)
Dagen började bra, började klockan tolv och hade då Historia prov som jag skrev igår. det kunde gått mycket bättre..
Vi drog till stan jag Andre och Camilla efter skolan. Jag köpte ett par chinos och kollade parfym och lite så. Sen åkte jag och camilla hem till mig och Andre drog hem till sig (: Vi gjorde mat, pommes och korv x) haha.. mums.. jag blev mätt iaf! Sen kom Andre upp till mig och efter en stund också johan (: fan vad jag och camilla skrattade, hade as kul! Klockan åtta drog vi till spårvagnen, skulle på bio :) Vi mötte Amanda vid bion, det blev Saw 5! Den var helt ok, jag hängde inte med så mycket xD förstod inte vilka alla var och så xD Men jag hade svin kul iaf :)

Tack Camilla, Andre, Johan och Amanda för en trevlig födelsedag :) (L)
Vi får göra om det nån gång (:

Pusssss
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: