2008-11-22
 12:56:59

"morgonen"

tjenamittbena!

Idag är det lördag och jag vaknade runt elva. ingen väckte mig. jag var bara allmänt pigg idag.. hade velat sova längre men det gick dock inte. eftersom jag inte kunde somna om och hade ingen att smsa med för alla låg väl antagligen och sov fortfarande så gick jag upp tog lite frukost , hämta macen och gick upp till storarummet och la mig och kolla tv med datorn i knäet. Har sutit och kollat på My boys sen dess. Det är rätt kul / bra faktiskt. funkar som underhållning när man inte har nåt annat för sig :)

jag har inget att skriva om så jag avslutar här för att det inte ska bli för tråkigt. haha.

Jag skriver ett inlägg senare kanske, får se om nåt intressant händer eller om jag bara har tråkigt och skriver för att tiden ska gå. haha.

Ha en bra dag :)
Pussss

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: